Nie zaz­na wios­ny, kto uciekl przed jesienia.


Za co kocham jesień? Czy jesień w ogóle kochać można? Mgliste dni, deszcz, zbliżająca się zima. Choć każda pora roku jest piękna i ma coś w sobie, jesień choć tak piękna i kolorowa... Nie działa na mnie najlepiej, jestem raczej ciepłolubna. Uwielbiam kwitnące kwiaty, promienie słońca, które chcąc nie chcąc przybliżają nas do lata. Już jesteśmy 'tylko o krok'. Jesień nieodłączny element procesu życia, była zawsze i zawsze już będzie. Staram nie nastawiać się negatywnie i jakoś przeżyć ją muszę.  Jeżeli miałabym wybrać, kilka rzeczy, które mimo wszystko w niej uwielbiam, to właśnie ten klimat, mnóstwo spadających, kolorowych liści z drzew aromatycznie zdobiących alejki w parku. Długie spacery po oświetlonym mieście, wszystko wydaje się takie magiczne. Więcej czasu! O tak, zdecydowanie więcej czasu dla siebie. Tak szybko robi się ciemno, wtedy wystarczy zrobić ulubioną gorącą czekoladę, czy herbatę zawinąć się w cieplutki koc i zapomnieć o całym świecie, dosłownie. Te długie wieczory kojarzą mi się z masą przemyśleń. Często, aż za bardzo. Wieczory ogromnej tęsknoty. Za czymś, czego nigdy nie było, a mimo to naiwnie wierzysz. Może tego właśnie nie lubię? W zabiegany dzień od rana do nocy zwyczajnie nie mam na to czasu. A jesień nawołuje do tego sama. Siedzisz i myśl, co by było gdyby! Bo czasami z życiem jest jak z tą porą roku, właśnie... 
wiatr w oczy, deszcz rozpaczy, zaschnięte nadzieje i pożółkłe myśli.

♥Fanpage zapraszam, KLIK





Zapraszam do polubienia fanpage Jagody: KLIK
Dziewczyna jest niesamowita!
Bardzo sympatyczna ma charakter,
co oznacza ze potrafi dążyć do celu,
a Top Model to nie tylko ładna buźka,
.. ale i osobowość ♥

16 komentarzy:

  1. Lubię zapominać o całym świecie właśnie przy herbacie, owinięta w koc i najlepiej przy dobrym serialu :) Super post.

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za jesienią :) wole zimę <3
    Śliczne zdjęcia :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jesieni nie lubię i raczej nic tego nie zmieni. ;) nawet fakt, że siedzenie pod kocem z pyszną herbatką i dobrą książką to moje ulubione zajęcie. ;) ale im się jest starszym tym więcej obowiązków się ma, które nie zawsze pozwalają nam robić tego co lubimy, czasem trzeba robić to co się powinno, nawet jeśli nam się nie do końca chce. ;) ale mam nadzieję, że ta jesień będzie wreszcie inna. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacje
    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedys nie lubiłam jesieni, ale ostatni zmieniłam swoje nastawienie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne stylizacje! idealne na jesień ;)
    jesteś śliczna !!! zazdroszczę urody!!!
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądacie :)
    Świetny post :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna notka i przepiękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie - http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne dziewczyny ! ślicznie wyglądacie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne jesteście. Zazdroszczę 😊
    Świetne zdjęcia. 😊
    Zapraszam do siebie 😃
    Brakuje mi 7 osób do wymażonej liczby 😇
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko mam jesienne chandry, tak więc uczucie smutku nawet
    w brzydką i depresyjną pogodę mi nie towarzyszy. Lubi jesień, chodź
    nie jest to moja ulubiona pora roku ;)
    świetne zdjęcia <3
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądacie !
    Post bardzo fajny !
    Ja też wole jak jest ciepło ;>
    Pozdrawiam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Botki są świetne!
    Bardzo fajnie wyglądacie :)
    Zapraszamy do nas :
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety pogoda ma dość duży wpływa na mnie ;/ Śliczne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze i obserwacje mile widziane,
pozdrawiam ♥