Jedną łzę szczęścia, ty­siące wy­lanych

Jest w Twoim życiu ktoś taki? Ktoś kto zupełnie mimowolnie i nieoczekiwanie potrafi w jednej sekundzie wywołać na Twojej twarzy uśmiech i jednocześnie w jednej sekundzie, go zgasić? Z pewnością! A może się mylę? Jeżeli tak.. Zatem jedna łza szczęścia wata jest tysiąca wylanych. Nie, inaczej. Zatem, to właśnie te tysiące wylanych warte są jednej łzy szczęścia. Tak bardzo na nią czekasz. Gotowa jesteś na wszystko. Nie poddajesz się, walczysz. A przede wszystkim czekasz. Moment oczekiwania to najlepszy stan jaki nas w życiu może spotkać. Najlepszy, a zarazem najgorszy. Czas tak się dłuży,  a napięcie rośnie. Jesteś coraz bliżej oczekiwanego, rozpływasz się. To już jutro- jestem cała w skowronkach. Dzisiaj. Było, minęło. Szkoda. Kiedy czekałam, wiedziałam, że mogę wszystko. Nic nie było w stanie wybić mnie z transu. Byłam jak zaczarowana. W głowie tworzyłam miliony scenariuszy, z sekundy na sekundę zmieniałam swoje role. Chciałam, aby było idealnie. Chciałam i tak było. Lepiej, niż idealnie. Nie jestem w stanie tego opisać. Wiem, że muszę czekać dalej. Bo nigdy nie pozwolę, aby duma zagłuszyła to, co mówi mi serce.

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA INSTAGRAMA: klik





9 komentarzy:

  1. zgadzam się z tym, moment oczekiwania jest najbardziej magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, naprawdę świetna jakość :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo dobrej jakości. Co do wpisu? Hm? Fakt, chwile oczekiwania na tę "osobę" bywają magiczne. Kiedyś też tak miałem. Teraz odliczam jedynie czas od jednej wyprawy rowerowej do drugiej. Reszta już nie ważna. Nie warto znów cierpieć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) skąd szalik ? bardzo ładny jest

    OdpowiedzUsuń
  5. W idealnym momencie ukazał się ten post.. Teraz jest taki czas, kiedy straciłam bardzo ważny dla mnie kontakt z osobą :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi! Niestety tak w życiu bywa, każdy kogoś stracił, kogoś zyskał. Czasami nawet mimowolnie. I choć nie jest to zbyt motywujące, zdaje sobie sprawę, takie jest życie. A my musimy je przeżyć jak tylko potrafimy najlepiej, trzymaj się♥

      Usuń
  6. Bardzo mądry,przemyślany post :) A zdjęcia prześliczne!

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tekst, a zdjęcia są śliczną ozdobą :) Warto cierpliwie czekać http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudowny tekst.. i taki prawdziwy :) śliczne zdjęcia, masz mega fajną stylówkę. Torebka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze i obserwacje mile widziane,
pozdrawiam ♥