Paczka Dresslink

Całkiem niedawno otrzymałam kolejną paczkę z Dresslink, nie zawiodłam się i teraz. Rzeczy są naprawdę dobrze wykonane, jak zawsze zresztą. Chyba jeszcze ani razu nie trafiłam na 'bubla' i mam nadzieję, że tak się nie stanie. Tym razem sweterek, gruby, puszysty, w dotyku prawdziwy misiek- idealny na tę porę roku. Bluzka, na krótki rękaw- ale i tak z porządnego materiału, idealna pod jakiś sweterek. I okulary- mistrzostwo, wyglądają zdecydowanie na wyższą półkę. Serdecznie polecam.

Proszę o poklikanie w linki ♥

KLIKKLIKKLIK 









9 komentarzy:

  1. Jaki cudowny sweterek, na chłodniejsze dni jak są teraz będzie idealny :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane :)
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny fluffy sweterek <3
    powodzenia w dalszej współpracy, masz moje kliki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. okulary przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy świetne! ;D Też od dłuższego czasu poluję na te okulary, ale zamówię je w póżniejszym czasie, gdzieś na wiosne. :D POklikane. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te okulary <3

    http://160wkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze i obserwacje mile widziane,
pozdrawiam ♥