Wierzysz?

Wara w siebie to podstawa, zdecydowanie. Uwierzyć w siebie, w swoje możliwości.. To tak jakby dotknąć dłonią niebieskiego nieba, białych chmur. To tak jakby jedną stopą przekroczyć granice raju. Nic trudnego, a jednak. Czasami przerasta nasze możliwości. Więc jak żyjemy? Jak budzimy się każdego poranka, skoro właściwie nie potrafimy istnieć? Ludzie postrzegają nas jak wrak człowieka, marionetki, którymi sterują na prawo i lewo. Oddajemy się im, nie potrafimy się w żaden sposób sprzeciwić, coś ściska nas mocno za gardło. Czujesz to.. Bardzo mocno. Ale mimo to nie robisz nic. Dlaczego? Co jest nie tak? Dlaczego pozwalasz sobą sterować? Godzisz się na to, by inni budowali Twój charakter, to przecież takie nieludzkie. Odpowiada Ci to? Stań przed lustrem, o ile masz na to jeszcze tyle odwagi. I sama przed sobą odpowiedz sobie na to pytanie i zdecyduj, co zrobisz dalej.
Wierzę głęboko, że postąpisz słusznie. I, że każdego dnia będziesz budziła się z uśmiechem na twarzy. Deszcz, słońce, spadające liście z drzew delikatnie opadające na środek uliczki krętego parku- to właśnie będzie sprawiało ci przyjemność.. bo mały krok, to początek dużego kroku, to już bliżej do mety, niż dalej..






37 komentarzy:

  1. Pięknie napisane! Ja staram się wierzyć w siebie i swoje możliwości :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia *.* Jesteście piękne! Super post! Świetnie piszesz! Mój post: http://zuzia2703.blogspot.com/2015/09/tag-szkolny_7.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to napisałaś! Bardzo staram się wierzyć w swoje możliwości, lecz nie zawsze potrafię.
    Bardzo ładne zdjęcia, obserwuję! :)
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne napisane :)
    super notka i fajne zdjęcia :P
    spam2506.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę świetny post! Wierzę w siebie i mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć jak najwięcej, bardzo się staram i dążę do celu, by spełnić swoje marzenia. Pozdrawiam www.oliwiadiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, czekam na wiecej!:)

    http://pure-heroine-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak wiara w siebie odgrywa bardzo dużą rolę, kiedy próbujemy osiągnąć upragniony cel. Miejmy nadzieje, że teraz większość odbiorców zda sobie z tego sprawę. Jeżeli chodzi o mnie to wiara bardzo pomogła mi przezwyciężyć przeszkody i udało mi się dotknąć 'chmur' czyli osiągnąc upragniony sukces sportowy.
    ★MILION SŁÓW-blog★

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiara to podstawa do spełniania marzeń :) Bardzo podoba mi się styl w jakim piszesz, na pewno jeszcze tutaj zajrzę :)!
    Pozdrawiam ciepło!

    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/09/blue-jeans-white-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sesja :) wiara w siebie jest najważniejsza

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie to napisałaś! Można powiedzieć, że w takim wyrafinowanym języku poetyckim, w każdym bądź razie bardzo mi się podoba. Co do wiary w siebie, jest to bardzo ważna cecha, ale oczywiście nie można przesadzić i być zadufanym w sobie. Trzeba wierzyć w siebie z umiarem.
    Śliczne zdjęcia.

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miło czytać mi takie komentarze, jak Twój. Staram się, chyba mam 'lekkie pióro' :)

      Usuń
  11. Trzeba wierzyć w siebie! To najważniejsze :)
    Piękne zdjecia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo madry post, czasem pomimo staran wiary we wlasne mozliwosci i tak pozostaje cien zwiatpienia! Cudowna sesja!

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne dziewczyny :)
    www.t-run.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie posty - konkretne, na temat, bez zbędnego paplania :) good job :) P.S. Pierwsza fota wygląda jak z jakiejś reklamy ciuchów dla Bershki albo Stradivariusa :D bjutiiiful!

    naszamarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjęcia! SUPER blog. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjecia +super jakość zapraszam ->👀🙈 www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie napisane i cudowne zdjęcia!:* Śliczne modelki z Was!

    OdpowiedzUsuń
  18. Staram się zawsze wierzyć w siebie, chociaż jest ciężko. Jestem kompletnie głuchy i trochę utrudnia mi to życie

    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są świetne, a ja właśnie musze się nauczyć wierzyć w siebie, bo to co o sobie myślę to przegięcie, to co napisałaś jest bardzo mądre ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania jak i prowadzenia bloga,zdjęcia są genialne! :) http://marliyyne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludzie wolą nie skakać na głęboką wode i idą za tłumem. Sami nie wierzą w swoje możliwości, a jednakże ktoś musi ten tłum prowadzić
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/09/w-poszukiwaniu-szczescia-przemierzamy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Tekst niczym z czasopisma. Podobami się. Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za wspaniały post ♥ Trafiłaś prosto w moje serce, bo to właśnie ja mam czasami takie problemy.
    Masz niesamowity styl pisania, mam ochotę czytać kolejne i kolejne posty! Bardzo wciągają twoje wpisy :)

    Zapraszam także, na mojego bloga:
    http://juliestyle1.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie pozwolmy nikomu sobą sterować , bądźmy sobą a nie nedznymi kuklami do użytku
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia! Obserwuję :)

    http://fotomagdalenasobolewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie napisane ,a zdjęcia cudowne !
    http://paulonkal-paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia, i bardzo mądrze, ale na luzie napisana notka :)
    Podoba mi się również twój design :)
    Zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jjek, wyszłyście bosko na zdjęciach. Wiara w różnych znaczeniach jest bardzo istotna ;D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze i obserwacje mile widziane,
pozdrawiam ♥