Od­wa­ga góry przenosi..

Czy znajdą się tutaj jakieś szare myszki? Cudowne dziewczyny? Piękne kobiety?.. które wątpią w swoje możliwości, siłę i piękno? Podnieśmy ręce w górę, ile Nas jest? Z pewnością więcej, niż mogłoby się wydawać. Dlaczego? Czym szczególnym charakteryzuje się odwaga? Odwaga to postawa wobec niebezpieczeństwa cechująca się brakiem strachu, lub dużą umiejętnością przezwyciężenia go. Nie oszukujmy się, bo strach jest zawsze. Mały, duży.. nie ważne jaki, ale jest. Zawsze! Strach to nieodłączny puzel, składanki naszego życia.. Nie jest on jednak niezbędny. Poprzez strach uczymy się żyć, podejmować decyzje, eliminować..Odwaga to wiedza o tym, czego się bać, a czego nie. Jesteś w stanie zrobić naprawdę wiele, jesteś w stanie góry przenosić, jeśli tylko chcesz. Jeśli uwierzysz w siebie i w swoje możliwości. To właśnie tak uczymy się budować w sobie własną odwagę. Podstawą szczęścia jest wolność, a podstawą wolności- odwaga. Bądź wolny i niezależny. Bądź szczęśliwy. Nie daj sobie wmówić, że nie jesteś czegoś wart, bo zasługujesz na wszystko co najlepsze! Istnieją ludzie, którzy posiadają tak mało odwagi, by stwierdzić cokolwiek, że boją się nawet oświadczyć, iż wieje wiatr, chociaż wyraźnie to czują, o ile nie usłyszą przedtem, że ktoś już to powiedział. Jesteś wyjątkowa. Pamiętaj o tym!♥





24 komentarze:

  1. Cudny post!
    Taki szczery i dający do myślenia :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    (oraz zapraszam do siebie)

    http://prawdziwieprzezzycie.blogspot.com/
    Ps. Zdjęcia również wyszły ci wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam spodobał mi się Twój blog , więc postanowiłem nominować Cię do Liebster Blog Awards . Pytania znajdziesz na moim blogu .

    Pozdrawiam El Pisario

    http://hasztagowskiemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Daje do myślenia!:) Widzę również, że masz gnw, uwielbiam tą książkę!♥
    Nowy post na zyciedlapasji.blogspot.com Będzie mi bardzo miło Cię gościć w mych skromnych progach ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, bardzo motywujący :)) Śliczne zdjęcia !

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia te kreatywne jak i szare miałam napisać podobny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Post i zdjęcia cudowne, ale ja i tak nie akceptuje siebie i swojego wyglądu, nawet osobowości. W ogóle ja siebie nie akceptuje jako całokształt :(
    aanissaa.blogspot.com <---- Może cię coś zainteresuje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna pościel :D Piękne zdjęcia i bardzo mądrze napisany post, widać, że przemyślany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, a Twoja uroda- cudowna! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z druga modelką pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  9. To co napisałaś, jest świetne! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post ;) otóż ja jestem taką szarą myszka, która czasem boi się powiedzieć to co czuje. Próbuje z tym walczyć ale niestety nie jest mi łatwo. Nie mam wsparcia z żadnej strony i jest mi ciężko z tego powodu, ale mam nadzieję że dam sobie samą z tym wszystkim radę ;) przede wszystkim zajebisty blog! Bardzo mi się podoba i będę zaglądać do Ciebie częściej ;)
    bejbuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siła jest w Tobie, pamiętaj o tym kochana!!! ♥

      Usuń
  11. Masz dar do pisania! cudo :) Do tego jesteś prześliczna :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądrze piszesz. Warto wierzyć w siebie. Myślę, że każdy miewa momenty zawahania, załamania i niewiary, ale trzeba się przełamywać! :)
    Pozdrawiam
    Sol
    PS. Obserwuję. I zapraszam do nas: http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak, chwilami ciężko uwierzyć w siebie i znaleźć w sobie odwagę do spełniania marzeń. najważniejsze to się nie poddawać i walczyć ze swoim strachem. czasem nawet się udaje. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dobry i motywujący post. Odwagę pokazujemy też blogując, w koncu piszemy do masy ludzi, ktorzy mogą nas skrytykować!:)
    Pozdrawiam :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wchodząc tutaj nie sądziłam że przeczytam tak dobry i mądry tekst. Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i napewno będę tu wracać. Zapraszam też do siebie.

    modnyduet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze i obserwacje mile widziane,
pozdrawiam ♥