LAZY DAY♥

Kiedy tylko mogę pozwolić sobie na dzień lenistwa, nie próżnuję. Taki dzień oznacza dla mnie nie wychodzenie z łóżka, a przynajmniej ze swojego pokoju. Wyjątki robię tylko wtedy kiedy jestem głodna i muszę zejść na dół do kuchni. Wtedy najchętniej wstawiłabym lodówkę do swojego pokoju. A głodna jestem praktycznie co kilka chwil, więc w cały dzień zrobię prawie tyle kilometrów, co w normalny, nieco bardziej aktywny dzień. Nie oznacza to, że cały dzień śpię. Wręcz przeciwnie.
 Robię dużo ekscytujących rzeczy. Oglądam swoje ulubione seriale, słucham muzyki, leżę w łóżku. 
I jem, jem, jem- to uwielbiam najbardziej, tak między nami..


Makijaż? Nie ma mowy! Kiedy tylko mogę staram się, aby skóra odpoczęła. Zamiast tego nakładam mocno nawilżający krem i nie zapominam o nawilżeniu ust, którego teraz potrzebuje podwójnie podczas mojej kuracji, ale warto. Jestem skłonna do wszelkich poświęceń.


Kiedy tak 'odpoczywam' i regeneruje siły na następny dzień staram się jeść w miarę zdrowo.
Bo wiem, że na jednym, dwóch albo nawet trzech posiłkach się nie skończy.
Straszny łakomczuch ze mnie.♥


Teraz mam już czas na oglądanie seriali, przeglądanie stron internetowych, czytanie wybranej książki..
Taka chwila dla mnie. Ten dzień jest mój! Tylko. I wyłącznie..
Uwielbiam myśleć i wyobrażać sobie rzeczy, chwile które prawdopodobnie nigdy się nie wydarzą.
Ale marzyć mi wolno, tego nikt Nam nie zabroni.


Czy jest ktoś, kto takie dni spędza podobnie do mnie?
Myślę, że innego rozwiązania nie ma. ♥♥♥

35 komentarzy:

  1. Mój lazy day wygląda bardzo podobnie :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Mój leniwy dzień wygląda podobnie. Też lubię dużo jeść :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis.

    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym widziała siebie :D
    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jest czasem pozwolić sobie na dzień lenistwa i odpoczynku od codziennej monotonii :) Pozdrawiam : http://martynaa-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój dzień podobnie wygląda. Oglądam telewizje, czytam ksiązki.
    Lubię czasem tak posiedziec w piżamie :)
    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie! Kocham jeść! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, a co do książki to jest świetna! Bardzo mi się podobała, na końcu się popłakałam. :)
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/08/black-jeans-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Identycznie spędzam lazy day ! :) używam tej samej wazeliny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uff Kocham takie dni. Dzień pt. "Mój dzień". Uwielbiam odpoczywać po całotygodniowej harówce od spotkania do spotkania. Moim nogą też należy się chwila wytchnienia ! ^^
    Bardzo przyjemnie czytło mi się tego posta oraz bardzo podoba mi się to jak budujesz swoje posty. Chętnie zaobserwuję Twojego Bloga :) Trzymaj się Ciepło :*
    Odwiedź mój blog http://waittimeswithpomau.blogspot.com/2015/08/oklepanytemat.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że podobnie spędzamy Lazy Days :)
    Ja zazwyczaj jeszcze oglądam vlogi, przeglądam tumblra, bo fakt, potrafię spędzić na nim nawet kilka godzin.
    No i oczywiście nie obędzie się bez jakiś słodkości :)

    http://chicagophone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh, mam tak samo. Kocham robić sobie takie 'Lazy days'. Kładę się wtedy, oglądam swoje ulubione seriale lub czytam książkę i nie przejmuję się niczym. Myślałam, że to tylko ja darzę taką miłość do jedzenia, haha. Mogłabym jeść cały czas, gdyby tylko tak można było. Pozdrawiam ! :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się w ogóle nie maluję, ale dobrze, że przynajmniej w takie dni nie musisz robić sobie makijaż 😆
    Świetny post i oryginalny 😍
    Zapraszam do siebie 😊 obserwuje 😍
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie też lubię robić sobie takie dni lenistwa :) szkoda tylko, że tak rzadko mam na nie czas! śliczne zdjęcia, uwielbiam Twojego bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedzenie życiem. Hahah, u mnie taki dzien wygląda podobnie, tylko, że połowę tego czasu spędzam w kuchni myśląc o tym na co mam ochotę, aby sb zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rzadko mam taki lazy day. :/ :P
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem typem, który woli spędzać czas aktywnie, jednak raz na jakiś czas zdarza mi się spędzić dzień takiego błogiego lenistwa i wtedy wygląda on identycznie jak twój :)

    Zapraszam do siebie:
    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kilka podobnych dni podczas tych wakacji i stwierdzam, że są one regenerujące, w żadnym wypadku nie zmarnowane, choć mogłoby się tak niektórym wydawać :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Od razu widać, że blog na poziomie :). Treść bardzo ciekawa i przyjemnie się czyta cały post. Piękne zdjęcia, czym je robisz?
    Co do lazy day, uwielbiam je <3. Ja w takie dni oglądam yt, czytam blogi, książki i jem słodycze!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    marzenia-czekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze. Zdjęcia? Telefonem, staram się je fajnie obrobić, na tyle ile potrafię. Dzięki ♥ Zajrzę na pewno!!

      Usuń
    2. Zdjęcia są naprawdę piękne :). Ja mam wiele pomysłów i chęci, a jak już zaczynam pisać to pustka. Tobie życzę weny :).

      Usuń
  20. Cudny desing!
    Poklikasz u mnie w linki od dresslink? jeżeli tak , podlinkuje cię w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog! Zapraszam do siebie :*
    POklikaszw linki w ostatnim poście? Będę bardzo wdzięczna :*
    http://maggmagicstories.blogspot.com/2015/08/romwe-wish-list-back-to-school-outfits.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog, mój leniwy dzień jest podobny 😋

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog, a wygląd zachęca do czytania, gratulacje!
    Zapraszam do mnie: http://osnapitzmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Już od wtorku nie będzie czasu na taki wolny dzień :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie będzie kochana, studenci mają lepiej :*

      Usuń

Komentarze i obserwacje mile widziane,
pozdrawiam ♥