DAILY VLOG ♥

Dzisiaj zdecydowałam się na post zupełnie inny jak poprzednie, może ciągnie mnie troszkę do nagrywania i w ten sposób sobie to rewanżuje? Coś w rodzaju mojego prywatnego pamiętnika, którym w jakiejś maleńkiej części podzielę się z Wami.


Kawa! Czy wyobraża sobie ktoś poranek bez pysznej kremowej pomagającej otworzyć oczy- kawy? Jeszcze kilka miesięcy temu, spokojnie mogłabym powiedzieć JA. Teraz się chyba uzależniłam. Mój dopalacz, narkotyk towarzyszy mi przy każdym porannym makijażu. Mrożona? Ciepła? Zależy od pogody, pory roku. Dzisiaj zdecydowałam się jednak na taką, bo pogoda troszkę dawała się we znaki.


Śniadanie, to dla mnie najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Teraz już zwracam na to uwagę. Staram się aby było lekkie, a syte. Teraz kiedy na ogródku jest mnóstwo świeżych owoców grzechem byłoby nie wykorzystać ich do śniadania! Uwielbiam lato.


Ostatnie dni wakacji? Nie dla mnie. Studenci w tej kwestii mają jednak troszkę lepiej od uczniów. Wracamy na uczelnie dopiero w październiku, ale wychodzimy o zgrozo.. na początku lipca. Kiedy wy będziecie leżeć na plaży my będziemy stawiać czoła letniej sesji. Nie próżnuję jednak i każdy dzień wakacji wykorzystuje jak tylko się da, jeszcze tylko trzydzieści takich dni!


Zakupy i jedzenie to chyba najlepsze, co mogłam spotkać w swoim życiu. Moje życie! I pomimo tego, że wszystkie pieniądze wydaje na jedzenie i ubrania, to każdego dnia stoję głodna przed szafą i nie mam się w co ubrać, tylko ja?



 WIELKI BUZIAK LECI W WASZĄ STRONĘ, DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE! ♥

15 komentarzy:

  1. Oj tym zdjęciem pizzy narobiłaś mi okropnego smaka :) Niestety ja już we wtorek wracam do szkoly ;/ Przydałyby się wakacje do października :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w tej chwili też chciałabym być studentką :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa. Coś bez czego się nie da żyć :') Ale zachęcająco wygląda to śniadanie :o
    Pozdrawiam i klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem właścicielką tej wazeliny z floslek waniliowej i czekoladowej i kocham je nad życie! są najlepsze :D

    + super post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przez Ciebie mam ochotę na pizzę ;) PS. świetne bluzy, uwielbiam ubierać się na luzie, a one właśnie takie są
    http://slowopasja24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłam mi smaka na pizze :'D Fajnie tu!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. az zachciało mi sie pizzy :D

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi smaka na pizzę, oraz na Twoje przeuroczo wyglądające śniadanko! Czekam na kolejne Daily Vlogi, ale tym razem w postaci filmiku! ;))
    Zapraszam Cię też do mnie! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja już we wtorek lecę na rozpoczęcie roku... ale chyba wolę być gimnazjalistką jak na teraz niż zmagać się z sesją :)
    http://fidelisadmortemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna koszula z tekstem o chłopakach :) zazdroszczę jeszcze miesiąca wolnego, ale mnie za to sesja nie czeka :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kubek i śniadanko - mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :D

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać że udany dzień! :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze i obserwacje mile widziane,
pozdrawiam ♥